#
#

Product Search

Miranda & Serra, SA

Miranda & Serra

Founded in 1979 by José Soares Miranda and Nelson Antunes Serra, today Miranda & Serra is a modern company with longstanding experience in the distribution of equipment and spare parts for the catering and food service industries.

Being part of a group of companies by the same name, Miranda & Serra offers their clients ideas and tools for success: Stock ready for immediate delivery, electronic platforms for an easy access and smooth customer experience to buying, logistics and service, technical training. Our catering equipment is carefully selected out of a network high quality European producers. We have warehouses in Aveiro, Maia and São João da Talha with a total of 5.000m2 covered area.

Our activity focusses on two main areas:



Horeca division – Equipment for the hospitality and food service industry, laundry and pastry. Catalogue with more than 4.000 items!
Network of oficial agents with technical service in Portugal, several European and Portuguese speaking countries around the world.



Ricambi division – Spare part and accessries for food service equipment of all brands, with more than 65.000 items in stock!



Política da Qualidade
Incentivando o trabalho de equipa, com responsabilidade e cooperação, e cumprindo os requisitos aplicáveis, seremos capazes de fazer mais e melhor, satisfazendo plenamente os nossos clientes e promovendo a melhoria contínua dos nossos serviços.


Consideramos o cumprimento dos objetivos e metas do Sistema de Gestão da Qualidade fundamental para o sucesso da nossa atividade e satisfação dos nossos colaboradores e clientes and other relevant stakeholders.

Outubro/2021

Certificação da Qualidade pela norma ISO 9001:2015
A Miranda & Serra é uma empresa com o Sistema de Gestão de Qualidade certificado pela TÜV, de acordo com os requisitos da norma ISO 9001:2015.

A certificação do Sistema de Gestão da Qualidade de acordo com a norma ISO 9001:2015 permite demonstrar o compromisso de Miranda & Serra com a Qualidade e satisfação dos seus Clientes, assegurando a qualidade dos serviços, reforçando a imagem institucional e acompanhando a constante evolução e exigência do mercado.