Miranda & Serra
Founded in 1979 by José Soares Miranda and Nelson Antunes Serra,
today Miranda & Serra is a modern company with longstanding
experience in the distribution of equipment and spare parts for the
catering and food service industries.
Being
part of a group of companies by the same name, Miranda & Serra
offers their clients ideas and tools for success: Stock ready for
immediate delivery, electronic platforms for an easy access and smooth
customer experience to buying, logistics and service, technical
training. Our catering equipment is carefully selected out of a network
high quality European producers. We have warehouses in Aveiro, Maia and
São João da Talha with a total of 5.000m2 covered area.
Our activity focusses on two main areas:
| Horeca division – Equipment for the hospitality and food service industry, laundry and pastry. Catalogue with more than 4.000 items! Network
of oficial agents with technical service in Portugal, several European
and Portuguese speaking countries around the world.
|
|
|
| Ricambi division – Spare part and accessries for food service equipment of all brands, with more than 65.000 items in stock!
|
Política da Qualidade
Incentivando
o trabalho de equipa, com responsabilidade e cooperação, e cumprindo os
requisitos aplicáveis, seremos capazes de fazer mais e melhor,
satisfazendo plenamente os nossos clientes e promovendo a melhoria
contínua dos nossos serviços.
Consideramos
o cumprimento dos objetivos e metas do Sistema de Gestão da Qualidade
fundamental para o sucesso da nossa atividade e satisfação dos nossos
colaboradores e clientes and other relevant stakeholders.
Outubro/2021
Certificação da Qualidade pela norma ISO 9001:2015A
Miranda & Serra é uma empresa com o Sistema de Gestão de Qualidade
certificado pela TÜV, de acordo com os requisitos da norma ISO
9001:2015.
A
certificação do Sistema de Gestão da Qualidade de acordo com a norma
ISO 9001:2015 permite demonstrar o compromisso de Miranda & Serra
com a Qualidade e satisfação dos seus Clientes, assegurando a qualidade
dos serviços, reforçando a imagem institucional e acompanhando a
constante evolução e exigência do mercado.